Facebook'ta
8 milyon (8.002.659)
Olaya hangi açıdan bakarsanız bakın Galatasaray Facebook'ta, Twitter'da her yerde ezeli rakiplerinin önünde. Ya da genel adıyla sosyal medyada en üst sıralarda.Yani en azından sayı olarak. Bu sezon flaş transferler yaptı sarı kırımızılı takım.
Kimine göre Drogba alınır mıydı, adam 34 yaşındadı, kimine göre Sneijder 'in kariyeri bitmişti. Burak zaten fasa fisodu flandı filandı. Yine de sezon başı satılması gereken yani reklam veren şirketlere verilecek yerler dışında satılacak tüm kombine biletler satıldı, hatta durduruldu yoksa normal sezonda lig maçlarına ya da şamp. ligi maçlarına bilet satışa çıkmayacaktı. Ama gelin görünki lisanslı ürün satışlarına baktığınızda ortaya utanç tablosu çıkıyor. O 35 milyon taraftarım var diyen Galatasaray'ın lisanslı ürün satışları hiçbir sene Fenerbahçey'i geçemiyor. Galatasaray ne yaparsa yapsın ezeli rakibinin gerisinde kalıyor. Son 2 sezonda baya toparladı ama şimdilerde ensesinde hatta. E ürün yelpazesi gelişince oldu bişeyler. He bide şampiyon oldu Galatasaray geçen seneki şampiyonluğun entkisi mutlaka olmuştur. Üzülerek söylemeliyim ki ; Galatasaray taraftarı takımı başarılı olduğu zaman ürün satın alan ve maça giden bi taraftar. Fenerbahçe taraftarı bu durumu Türkiyede tek aşmış kulüp. Farkındaysanız Beşiktaş'ın adını ağzıma almadım çünkü bu çekişmede çok gerilerde. Ama şunu söyleyebilirim ki az ve öz taraftarlıkları var. Her zaman çoğunluk olmak en iyi olmak anlamına gelmiyor. Önemli olan topluluğun ne yaptığı aslında.
İstiyorum ki takımlar
sadece başarı olduğunda taraftarları onlarla olmasın, her koşulda yanında olsun. Ve sadece Beşiktaş , Fenerbahçe,
Galatasaray futbol kulübü olarak anılmasın, bilinmesin. Ayrıca 9-10 Mart arası
yapılacak olan CEV ChampionsLeague de mücadele edicek Galatasaray'a ve Vakıfbank'a şimididen
başarılar diliyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder